luni, 29 aprilie 2013

Saptamana Patimilor


"Invierea daruieste un inteles si o directie vietii mele, si oportunitatea de a o lua de la capat indiferent de circumstante." Robert Flatt



Ma pregatesc si eu de sarbatori asa cum se pregateste tot romanul: cu cozonac si oua rosii.




Ce fac eu in plus, sunt biscuitii pictati manual, cu aroma de vanilie si aer de primavara, cu care deja unii dintre voi v-ati familiarizat.












Vreau sa va multumesc tuturor pentru aprecierile si comenzile facute, ma bucur sa vad ca va plac si ca va place sa-i oferiti. :)




Inainte de paste, facem curatenie in casa, pe langa casa, in curte (cine are) dar mai ales in suflet. Da, si in suflet e nevoie de o curatenie de primavara...sa stergem praful care s-a asezat peste anumite trairi si sperante si sa le readucem la lumina, sa aruncam ce e rau, ce ne-aminteste de cate am patimit si sa lasam loc pentru lucrurile frumoase care ni se vor intampla de acum inainte... Sa uitam si sa-i iertam pe cei ce ne-au suparat, inselat, doborat...caci daca nu erau ei sa ne doboare, nu am devenit atat de puternici sa ne ridicam din nou... daca nu cunosteam umilinta, nu stiam sa ne tinem acum mandria in frau, daca nu ne aratau ei ca viata nu este doar roz, daca nu ne dezamageau, acum n-am mai fi la fel de intelepti si caliti... Asadar, pentru mine e vremea iertarii...e saptamana in care imi fac curat in suflet sa las loc sa intre soarele, zambetele celor din jur care chiar tin la mine, speranta ca va fi mai bine, bucuria ca suntem bine.
Va doresc spor la pregatirile pentru Paste si nu uitati de curatirea sufletului!



Cu drag mereu!

2 comentarii: